Photobucket Photobucket Photobucket

Friday, May 6, 2011

Suami orang mahu pinang saya...



SAYA masih bujang dan kerap dilukai lelaki yang lebih kurang seusia dengan saya. Sejak tahun lalu, saya tawar hati untuk menjalinkan hubungan dengan lelaki bujang. Kalau ada pun, hanya selesa berkawan.

Saya pernah berkawan rapat dengan suami orang kerana lebih selesa dengan mereka tetapi hubungan hanya terbatas sebagai kawan sebab saya tidak suka berkongsi kasih.

Bagaimanapun, masalah mula timbul kebelakangan ini apabila ada kenalan berstatus suami orang meluahkan yang dia menyukai saya. Dia ingin mengambil saya sebagai isteri yang sah.

nak tahu lebih lanjut, jom baca kat SINI. 


T___T

2 comments:

eelobor said...

puhhh.....selamat. masih ada chance lagi

Efa Nur said...

wahaahaha....ada hati nak tambah cawangan ke abg eelobor?? hehe :D

TERIMA KASIH :)

 
KakiBlog