Photobucket Photobucket Photobucket

Friday, November 5, 2010

nak jadi blogger berjaya & terkenal kena ada AURA ke??


(sekadar gambar hiasan)

Assalamualaikum..

urrmm...persoalan yg bermain-main di fikiran ku..
nak jadi seorang blogger yg berjaya dan di kenali ramai perlu
ada AURA ke..??

tidak semestinya kan...hehe :)
semua orang boleh berjaya...tapi
kalau nak berjaya, kena lah berusaha kan..kan..:)

"kejayan tidak datang bergolek"

berusaha sampai lebam..ehh silap, berusaha sampai berjaya..:)
kalau tak tahu kena belajar..(macam saya)hekhek
kena rajin-rajin jenguk-jenguk blog-blog bermanfaat...
curi-curi ilmu..demi kejayaan...:)

ramai blogger yang sudah berjaya dan terkenal...
antaranya....
dan lain-lain lagi..
agak-agak nya nama saya boleh jadi macam mereka-mereka tak??
hehehe...:)

InsyaAllah boleh..tapi dengan usaha yang gigih..:)
betul tak kawan-kawan??hehe
tapi buat masa sekarang saya tak boleh terlalu aktif sangat dengan blog nie..
sebab saya tengah exam sekarang...
minggu depan habis..:)
besok ada paper nie..hekhek ;))
(doakan kejayaan saya ye kawan-kawan)





~sekian untuk waktu ini~
~terima kasih daun keladi,nanti baca lagi ya~
:)
tQ



No comments:

TERIMA KASIH :)

 
KakiBlog